Creativity

Šta da budem kad porastem?

Ne, ovo nije prvi blog post koji sam ikada napisala, ali je prvi lični i zato mi je posebno drag

Ja sam Teodora Pavićević i pri kraju studija sam ekonomije, ali sam na svoju sreću i opšte čuđenje upisala i Svetsku književnost. Nisam dozvolila da sterotipi pokvare moju potragu za izgubljenom sobom. Kao i jedan dobar deo gimnazijalaca, posle srednje škole zaista nisam imala pojma šta ja treba dalje da radim sa svojim životom, pa sam, eto kao prelazno rešenje upisala Ekonomiju.

Paralelno sa tim sam stvarno pokušavala da nađem svoj poziv, da ga čujem, vidim, otkrijem i zagrlim. Predugo smo razdvojeni bili. Bila sam čak i urednica Jutarnjeg programa i informative na jednom lokalnom studentskom radiju, a bila sam, mada sam još uvek žustra aktivistkinja u borbi protiv nepravde, bilo koje. Mediji su mi se dopali, kao i činjenica da mogu većem broju ljudi da poručim ono što mislim, ali nisam znala šta dalje treba da uradim da bih pronašla svoj poziv. Nisam znala ni kako da pronađem svoju publiku, ni preko kojeg medija da komuniciram sa njom, a ni šta da joj kažem. I tu sam stala.

A onda sam postala preduzetnica, prava – pravcata. Bila sam suvlasnik jedne male Fine art štamparije i moj zadatak je bio, između ostaloga, da razvijam marketing. Od kreiranja kontenta, pravljenja naloga i sajta, pa sve do kampanja i SEO optimizacije.

Odlučili smo da ću, uštede radi, time da se pozabavim ja. Pogledala sam hiljade tutorijala, kurseva, blog postova i odlučno sam rešila da sve što sam naučila i primenim i da se igram. I ja to jesam uradila – igrala sam se. Igrala sam se sa kontentom, sa kampanjama, sa dizajnima i platformama. U toj igri sam možda i najviše stvari naučila, jer sam videla šta pali a šta ne, a milioni tutorijala su mi pomogli da shvatim i zašto je to tako. To je (bio) moj perfect combo.

Tek posle nekog vremena danonoćnog rudarenja u preduzetništvu i marketingu mi je sinulo da sam se ja sa svojim pozivom već upoznala i da smo prešli na ti, da je moja želja da radim posao u kome nekome nešto mogu da kažem, upravo ovo što sada radim, jer preko dnevnih, nedeljnih i mesečnih objava ja zapravo komuniciram sa svojom idealnom publikom.

Da – publika je tu, da – medij, i to besplatni je tu. Ostalo je samo da naučim kako da komuniciram sa publikom, kako da izaberem baš svoju, i kako da moja poruka dođe do onih kojih treba.

E baš tu, na toj tački se zaustavila moja potraga za pozivom i počinje potraga za znanjem i iskustvom iz ove divne oblasti.

Related posts
Advertising

Dobrodošli u svijet bez kolačića

1 Mins read
Šta treba da očekujemo?   Promjene koje su se desile vezane za skupljanje ličnih podataka korisnika, promijenile su i sve će više mijenjati način po kome funkcionišu kompanije koje se…
Creativity

Znamo li da vozimo?

3 Mins read
Običnim prelistavanjem interneta ili pak, sve rjeđe, knjiga, naići ćemo na mnogo definicija slobode. Mnogi su stihovi i strofe, rečenice i paragrafi posvećeni opisivanju doživljaja slobode. Mnogo je ljudi i…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *